Garantie en service

Bij Wants&Needs garanderen we dat je een product koopt dat in een goede staat is, en bij normaal gebruik blijft werken zoals verwacht. Dit is in lijn met de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product hetgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dat toch niet het geval, dan zorgen wij voor een passende oplossing. Dit kan zijn herstel of vervanging van het product, of het (deels) terugstorten van het aankoopbedrag. In alle gevallen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. 

Hoe gaat de garantieaanvraag in zijn werk? 

Is je product beschadigd, werkt jouw item niet meer zoals het hoort of is het item kapot gegaan nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Wij ruilen het product niet direct voor je om, maar leggen het probleem eerst voor aan onze leverancier of de fabrikant van het product. Stuur ons een e-mail via service@wantsandneeds.nl met je ordernummer, geef aan om welk product het gaat en geef een duidelijke omschrijving van je klacht. Stuur altijd foto's mee (of eventueel een video) van het product, de beschadigingen en het probleem. Sommige producten hebben een serienummer of SKU. Deze vind je bijvoorbeeld onder de zitting bij een stoel, op de fitting of aan de onderkant van een lamp. Als je deze informatie hebt gevonden, verzoeken we je dit ook mee te sturen in de e-mail. Met deze informatie dienen wij een garantieaanvraag bij onze leverancier of fabrikant in. Hiervan houden wij je altijd op de hoogte. Houd er wel rekening mee dat de ene aanvraag soms wat langer kan duren dan de ander.

Ik heb een klacht. Wat nu? 

Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst. Daarom horen we het graag als je niet tevreden bent over de verzending, afhandeling of service van Wants&Needs, of als je een klacht hebt over een product. Zo zorgen we ervoor dat de service van Wants&Needs constant verbetert. Heb je een klacht, verbeterpunt of tip voor Wants&Needs? Of ben je niet tevreden met de oplossing die we je bieden? In alle gevallen kun je terecht bij onze klantenservice. Wij nemen iedere klacht heel serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Je kunt ons bereiken via e-mail (service@wantsandneeds.nl) telefoon (+31(0) 85 08 62 883) of de chatfunctie op onze website.

Reviews

Irma, Den Haag
7 juli 2021

Heel blij met alle aankopen tot nu toe: van spiegels, kaarsen, poef tot kussens. Een vanmiddag favo-winkels.

Jolanda, Lochem
5 juli 2021

Snelle levering prima service aan de telefoon. Goed geholpen.

Karin, Oss
5 juli 2021

Leuk product! Het product werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Ingeborg, Koewacht
2 juli 2021

Prima!! Hetgeen wat wordt beloofd wordt gedaan!!