Garantie en Service

Bij Wants&Needs garanderen we dat je een product koopt dat in een goede staat is, en bij normaal gebruik blijft werken zoals verwacht. Dit is in lijn met de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dat toch niet het geval, dan zorgen wij voor een passende oplossing. Dit kan zijn herstel of vervanging van het product, of het (deels) terugstorten van het aankoopbedrag. In alle gevallen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.

Wants&Needs garantie en service

Hoe gaat de garantieaanvraag in zijn werk? Is je product beschadigd, werkt jouw item niet meer zoals het hoort of is het item kapot gegaan nadat de 30 dagen omruiltermijn is verstreken? Wij ruilen het product niet direct voor je om, maar leggen het probleem eerst voor aan onze leverancier of de fabrikant van het product. Stuur ons een e-mail via service@wantsandneeds.nl met je ordernummer, geef aan om welk product het gaat en geef een duidelijke omschrijving van je klacht. Stuur altijd fotos mee (of eventueel een video) van het product, de beschadigingen en het probleem. Sommige producten hebben een serienummer of SKU. Deze vind je bijvoorbeeld onder de zitting bij een stoel, op de fitting of aan de onderkant van een lamp. Als je deze informatie hebt gevonden, verzoeken we je dit ook mee te sturen in de e-mail. Met deze informatie dienen wij een garantieaanvraag bij onze leverancier of fabrikant in. Hiervan houden wij je altijd op de hoogte. Houd er wel rekening mee dat de ene aanvraag soms wat langer kan duren dan de ander.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst. Daarom horen we het graag als je niet tevreden bent over de verzending, afhandeling of service van Wants&Needs, of als je een klacht hebt over een product. Zo zorgen we ervoor dat de service van Wants&Needs constant verbetert. Heb je een klacht, verbeterpunt of tip voor Wants&Needs? Of ben je niet tevreden met de oplossing die we je bieden? In alle gevallen kun je terecht bij onze klantenservice. Wij nemen iedere klacht heel serieus en doen er alles aan om de klacht voor je op te lossen. Je kunt ons bereiken via e-mail (service@wantsandneeds.nl), telefoon (+31(0) 85 08 62 883) of de chatfunctie op onze website.

Onderhoud

Om jouw meubels optimaal te onderhouden hebben wij verschillende onderhoudsproducten toegevoegd aan onze collectie. Deze onderhoudsproducten zijn hoogwaardige en veilige producten voor het reinigen, voeden en beschermen van jouw materiaal. Heb je vragen over onze producten of over het onderhoud van jouw meubel? Neem dan contact met ons op.

Wants&Needs onderhoudsproducten

Onderhoud leder: Wants&Needs biedt verschillende producten voor het onderhoud van jouw lederen meubel. De leather power cleaner, leather care & color, natural leather cleaner, en leather care & protect zijn enkele voorbeelden van onze producten die helpen jouw lederen meubels in topconditie te houden.

Onderhoud hout: Voor het onderhoud van jouw houten meubel bieden we onder andere de antique wax, matt polish, natural wood sealer, teakfix, wood power cleaner, en natural wood cleaner.

Onderhoud stof: Voor stoffen meubels hebben we de textile protector, anti-static spray, textile refresher, textile power cleaner, en textile cleantex in ons assortiment.

Onderhoud vloerkleden: Voor vloerkleden bieden we producten zoals het non-skid anti slip onderkleed en de James startersset voor effectieve reiniging.