Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag over bijvoorbeeld je bestelling of het onderhoud van je nieuwe aanwinst? Dan zijn er diverse kanalen die je kunt raadplegen. Onze klantenservice staat voor jou klaar! Telefonisch bereikbaar van ma/vrij van 09.00-17.00. Per chat zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00-17.00.

Bekijk contactformulier

Contact Us

Contactgegevens

Per mail bereikbaar van ma/vrij van 09.00-17.00. Per chat zijn we van ma/vrij bereikbaar van 10.00-17.00.

Bedrijfsgegevens

Wants&Needs

KVK nummer: 75952319

BTW nummer: NL860455014B01

Showroom

Adres

Industrieweg 66A

5422 VK Gemert

Nederland

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: TIJDELIJK GESLOTEN

Zaterdag: TIJDELIJK GESLOTEN

Zondag: GESLOTEN

Contactformulier

Wij reageren binnen één werkdag




Bekijk onze meest gestelde vragen

Wij reageren binnen één werkdag
↓
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op onze website kun je gemakkelijk en veilig een bestelling plaatsen.

  • Kies je gewenste artikelen en plaats deze in de shoppingbag.
  • Uitgeshopt? Ga dan naar je winkelwagen en klik op ‘bestelling afronden’.
  • Vul je gegevens in als je nog geen account hebt, kies de gewenste verzendmethode en klik op ‘verder met bestellen’.
  • Kies de gewenste betalingswijze en ga door naar ‘afrekenen’.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons via de mail een orderbevestiging met alle informatie over je bestelling. Wij gaan de bestelling zo snel mogelijk verwerken en zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 

Kan ik als zakelijk bedrijf bestellen?

  • Dat kan, plaats je bestelling dan via de site onder je bedrijfsnaam.
  • Heb je specifieke wensen, zoals een grote afname aan artikelen? Neem dan contact met ons op.
  • Meer informatie over zakelijk bestellen vind je hier.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

  • Natuurlijk kan dat! Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor de mogelijkheid om het zelf op te halen.
  • Wij nemen contact met je op zodra de bestelling voor je klaarligt.

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?

  • Dat is geen probleem. Als je in België of Duitsland woont, kun je een bestelling plaatsen via de website en het gewenste adres invullen. De bezorgkosten worden dan automatisch doorberekend.
  • Wil je de bestelling ergens anders laten leveren? Neem contact met ons op, dan zullen wij de verzendkosten voor je berekenen.

Op welke manieren kan ik betalen?

  • Wij bieden veel verschillende betaalmogelijkheden, iDeal, AfterPay, Mastercard, Visa, PayPal, Bancontact, Bitpay, Gift Card en bankoverschrijving.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

  • Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij het afrekenen. Als je niet hebt betaald, zetten wij de bestelling niet door en wordt deze vanzelf geannuleerd.
  • Je kunt dan opnieuw een bestelling plaatsen op onze website, of contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder.

Welke verzendmethodes kan ik kiezen?

  • Je kunt kiezen voor standaard verzending, speciale verzending of bezorg en montageservice. Bij speciale verzending kun je kiezen voor afhalen bij een DHL punt, niet bezorgen bij de buren, avondlevering en zaterdaglevering. 
  • Voor bezorging op de waddeneilanden worden €10,95 verzendkosten gerekend voor een bestelbedrag onder de €60,- en €5,- voor een bestelbedrag boven de €60,-

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Ja, zeker. Het is mogelijk om jouw bestelling naar het buitenland te versturen. Voor een levering naar België kun je direct via onze webshop een bestelling plaatsen en worden de verzendkosten automatisch voor je berekend. Voor alle andere Europese landen kun je contact met ons opnemen, dan berekenen we graag de verzendkosten voor jouw bestelling.

Bezorging in België

  • • Bij een bestelling onder de 60,- wordt er 7,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bij een bestelling boven de 60,- wordt er 3,95 verzendkosten in rekening gebracht. 
  • • De bestelling wordt door DHL tot aan de 1e drempel van de begane grond geleverd.
  • Je ontvangt één dag voor levering een track&trace met het verwachte bezorgmoment.
  • Op de dag van levering krijg je een tijdsindicatie wanneer de bezorger bij jou voor de deur staat.

Delivery in the EU

We deliver in almost every European country. Depending on the size of your order we can calculate the exact delivery costs for you. Please contact us for more information about the delivery costs in your country.

Reviews