• Grote voorraad met snelle levering
  • Betaal veilig & achteraf
  • Gratis bezorging vanaf 60,-
  • Ma-vr bereikbaar tussen 10:00 - 22:00

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag over bijvoorbeeld je bestelling of het onderhoud van je nieuwe aanwinst? Dan zijn er diverse kanalen die je kunt raadplegen. Onze klantenservice staat voor jou klaar! Telefonisch bereikbaar van ma/vrij van 09.00-17.00 en zaterdag van 11.00-16.00. Per chat zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00-22.00 en op zaterdag van 11:00-16:00.

Bekijk contactformulier

Contact Us

Contactgegevens

Telefonisch bereikbaar van ma/vrij van 09.00-17.00 en zaterdag van 11.00-16.00. Per chat zijn we van ma/vrij bereikbaar van 10.00-22.00 en op za van 11.00-16.00.

Bedrijfsgegevens

Wants&Needs

KVK nummer: 75952319

BTW nummer: NL860455014B01

Showroom

Adres

Industrieweg 66A

5422 VK Gemert

Nederland

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: TIJDELIJK GESLOTEN

Zaterdag: TIJDELIJK GESLOTEN

Zondag: GESLOTEN

Contactformulier

Wij reageren binnen één werkdag




Bekijk onze meest gestelde vragen

Wij reageren binnen één werkdag
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op onze website kun je gemakkelijk en veilig een bestelling plaatsen.

  • Kies je gewenste artikelen en plaats deze in de shoppingbag.
  • Uitgeshopt? Ga dan naar je winkelwagen en klik op ‘bestelling afronden’.
  • Vul je gegevens in als je nog geen account hebt, kies de gewenste verzendmethode en klik op ‘verder met bestellen’.
  • Kies de gewenste betalingswijze en ga door naar ‘afrekenen’.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons via de mail een orderbevestiging met alle informatie over je bestelling. Wij gaan de bestelling zo snel mogelijk verwerken en zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 

Kan ik als zakelijk bedrijf bestellen?

  • Dat kan, plaats je bestelling dan via de site onder je bedrijfsnaam.
  • Heb je specifieke wensen, zoals een grote afname aan artikelen? Neem dan contact met ons op.
  • Meer informatie over zakelijk bestellen vind je hier.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

  • Natuurlijk kan dat! Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor de mogelijkheid om het zelf op te halen.
  • Wij nemen contact met je op zodra de bestelling voor je klaarligt.

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?

  • Dat is geen probleem. Als je in België of Duitsland woont, kun je een bestelling plaatsen via de website en het gewenste adres invullen. De bezorgkosten worden dan automatisch doorberekend.
  • Wil je de bestelling ergens anders laten leveren? Neem contact met ons op, dan zullen wij de verzendkosten voor je berekenen.

Op welke manieren kan ik betalen?

  • Wij bieden veel verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal, AfterPay en bankoverschrijving.
  • Meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden vind je hier.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

  • Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij het afrekenen. Als je niet hebt betaald, zetten wij de bestelling niet door en wordt deze vanzelf geannuleerd.
  • Je kunt dan opnieuw een bestelling plaatsen op onze website, of contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder.

Welke verzendmethodes kan ik kiezen?

  • • Je kunt kiezen voor de standaard verzending. De standaard verzending vindt plaats van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-18:00 uur.
  • • Wil jij jouw pakket voor 11:00 uur geleverd hebben? Dat kan! Hiervoor rekenenen wij een klein bedrag extra.
  • • Doordeweeks niet thuis? Ook op zaterdag kan jouw pakket bezorgd worden. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.
  • • Wants&Needs heeft sinds kort ook een eigen bezorgservice. Komen wij met onze eigen bezorgservice jouw product brengen, dan ontvang je van ons een live track&trace. 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Ja, zeker. Het is mogelijk om jouw verzending naar het buitenland te versturen. Bekijk de gegevens hieronder voor meer informatie.

Verzending

Bij onze verzending geldt het volgende:

  • • Levering wordt tot over de 1e drempel van de begane grond bezorgd.
  • • Je ontvangt van ons een track&trace code als jouw pakket onderweg is.
  • • Je kunt in de mail met de track&trace code ook de bezorgdatum aanpassen mocht de geplande leverdatum niet uitkomen.
  • • Op de dag van levering krijg je een tijdsindicatie wanneer de bezorger bij jou voor de deur staat.

Bezorging in België

  • • Bij een bestelling onder de 60,- wordt er 7,95 in rekening gebracht. Bij een bestelling boven de 60,- wordt er 3,95 in rekening gebracht. 
  • • Wanneer je jouw bestelling in de avond, op zaterdag of voor 11:00 wil laten bezorgen, worden er extra kosten in rekening gebracht.

Lieferung in Deutschland

Für Bestellungen unter 100,- berechnen wir 9,95 Versandkosten. Wir liefern in ganz Deutschland und wir können die genauen Kosten abhängig von Ihrer Bestellung berechnen. Bitte kontaktieren Sie uns für die genauen Kosten der Lieferung von Möbeln. Für unsere Sendung gilt:

  • • Sie erhalten spätestens einen Tag vor Lieferung einen Track & Trace-Code.
  • • Sie können den Liefertermin in der Mail auch mit dem Track & Trace-Code anpassen.
  • • Spätestens am Tag der Lieferung erhalten Sie eine Zeitangabe, wann die Lieferung erfolgt.

Delivery in the EU

We deliver in almost every European country. Depending on the size of your order we can calculate the exact price. Please contact us for more information about the delivery costs in your country. service@wantsandneeds.nl / +31(0) 85 086 28 83

Reviews