• Grote voorraad met snelle levering
  • Betaal veilig & achteraf
  • Gratis bezorging vanaf 60,-
  • Ma-vr bereikbaar tussen 10:00 - 22:00

Betalen

Bij Wants&Needs kun je op diverse manieren 100% veilig betalingen verwerken:

Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op onze website kun je gemakkelijk en veilig een bestelling plaatsen.

  • Kies je gewenste artikelen en plaats deze in de shoppingbag.
  • Uitgeshopt? Ga dan naar je winkelwagen en klik op ‘bestelling afronden’.
  • Vul je gegevens in als je nog geen account hebt, kies de gewenste verzendmethode en klik op ‘verder met bestellen’.
  • Kies de gewenste betalingswijze en ga door naar ‘afrekenen’.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons via de mail een orderbevestiging met alle informatie over je bestelling. Wij gaan de bestelling zo snel mogelijk verwerken en zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

  • Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling, bekijk dan eerst even of deze in je ongewenste inbox is beland.
  • Staat de orderbevestiging ook niet in de spambox? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

  • Het kan gebeuren dat je de bestelling wil wijzigen of annuleren. Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat de bestelling geannuleerd of gewijzigd wordt.
  • Als je te lang wacht, kan het zijn dat je bestelling al onderweg is. In dat geval kun je altijd je bestelling retourneren.

Kan ik als zakelijk bedrijf bestellen?

  • Dat kan, plaats je bestelling dan via de site onder je bedrijfsnaam.
  • Heb je specifieke wensen, zoals een grote afname aan artikelen? Neem dan contact met ons op.
  • Meer informatie over zakelijk bestellen vind je hier.

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?

  • Dat is geen probleem. Als je in België of Duitsland woont, kun je een bestelling plaatsen via de website en het gewenste adres invullen. De bezorgkosten worden dan automatisch doorberekend.
  • Wil je de bestelling ergens anders laten leveren? Neem contact met ons op, dan zullen wij de verzendkosten voor je berekenen.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

  • Alle prijzen die wij hanteren zijn inclusief BTW.
  • Kom je uit België en wil je de BTW laten verleggen omdat je zakelijk besteld? Neem dan contact met ons op.

Op welke manieren kan ik betalen?

  • Wij bieden veel verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal, AfterPay en bankoverschrijving.
  • Meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden vind je hier.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

  • Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij het afrekenen. Als je niet hebt betaald, zetten wij de bestelling niet door en wordt deze vanzelf geannuleerd.
  • Je kunt dan opnieuw een bestelling plaatsen op onze website, of contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder.

Reviews