FAQ

Bezorging

Door welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?

• Standaard pakketten worden geleverd door DHL.

• Meubelstukken die zwaarder zijn dan 30 kilo, worden geleverd door Quicargo.

• Eigen bezorgdienst voor directe leveringen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

• Op werkdagen voor 16:00 besteld, is morgen al in huis.

• Check de levertijd bij het product en in je orderbevestiging.

Wat zijn de verzendkosten?

• Gratis levering in Nederland voor bestellingen vanaf 60,-.

• Voor bestellingen onder de 60,- wordt in Nederland 5,95 in rekening gebracht.

Ik heb geen pakbon gekregen bij mijn bestelling?

Wij versturen geen pakbonnen mee, in het kader van duurzaamheid.

Is het mogelijk om mijn bestelling later te leveren?

Geen probleem, wij slaan je artikelen gratis op totdat je ze wilt ontvangen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Natuurlijk, kies voor zelf ophalen bij het plaatsen van je bestelling.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Kies je gewenste artikelen, plaats deze in de shoppingbag en volg de stappen om je bestelling af te ronden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst je spambox. Zo niet, neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik als zakelijk bedrijf bestellen?

Ja, dat kan. Neem contact met ons op voor specifieke wensen of grote afnames.

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Voor bestellingen buiten Nederland en België, neem contact op voor de verzendkosten.

Betalen

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Op welke manieren kan ik betalen?

We bieden diverse betaalmethoden zoals iDeal, AfterPay, Mastercard, en meer.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

Als de betaling niet lukt, wordt de bestelling geannuleerd. Je kunt opnieuw een bestelling plaatsen of contact met ons opnemen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, binnen 30 dagen na ontvangst. Meld je retour aan via onze portal.

Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect. Wat nu?

Meld je retour aan via onze portal en kies de reden van je retour.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik het geld terug verwachten?

Retouren worden binnen 14 dagen verwerkt. Daarna storten we direct het aankoopbedrag terug.

Garantie

Welke garantie heb ik op een product?

Je hebt recht op een deugdelijk product. Bij gebreken bieden we een passende oplossing.