Beste klant,

Wij vragen om je begrip omdat door de huidige situatie de daadwerkelijke levertijd van je bestelling kan afwijken.

Wants&Needs levert zoals gewoonlijk, voor producten die wij op voorraad hebben geldt nog steeds voor 16:00 besteld, is dezelfde dag verzonden. Alleen kan het voorkomen dat er een vertraging in de levertijd ontstaat. Wij vragen vooraf om je begrip. Houd er rekening mee dat er een vertraging kan optreden, we proberen deze natuurlijk zo laag mogelijk te houden en er alles aan te doen om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas heeft het corona virus invloed op de meubelindustrie wereldwijd, tevens is de situatie erg dynamisch en kan hierdoor veranderen. Veel fabrieken werken op halve kracht en de containers om de producten in te verschepen zijn schaars. Vanwege de tekorten worden havens overgeslagen door vrachtschepen. Daarnaast werken veel bezorgdiensten momenteel aan de limiet of hebben al een achterstand met het leveren van pakketten. Meerdere factoren kunnen daardoor invloed hebben op onze levertijden. Uiteraard doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren, maar door bovengenoemde factoren kan het voorkomen dat je bestelling een vertraging oploopt.

We werken er hard aan om alle bestellingen ondanks deze problemen zo snel mogelijk te bezorgen. Echter zijn er momenteel soms langere levertijden voor producten die bij ons niet op voorraad zijn. We raden je daarom aan om wat eerder bestellen omdat ook onze logistieke partners te maken hebben met een sterk gestegen aanbod van te verzenden goederen. We hebben ons team uitgebreid, aanvullende maatregelen genomen en doen er alles aan om je zo snel mogelijk te voorzien van je bestelling. Wij danken jullie voor het vertrouwen en begrip.

Houd er rekening mee dat voor pakketbezorging geen handtekening voor ontvangst meer nodig is. De bezorger legt de goederen neer, doet een stap achteruit en schrijft dan zelf je naam op als ontvangstbewijs. Wel is je aanwezigheid voor de overname verplicht.

Natuurlijk kun je onze klantenservice zoals gewoonlijk telefonisch, per e-mail of via onze chatfunctie bereiken. We willen je wel verzoeken om onze klantenservice te ontlasten door niet te vragen naar de bezorgstatus als de opgegeven levertijd van je bestelling nog niet is overschreden. Bij verzending ontvang je direct per mail een verzendbevestiging met track&trace zodat je de bestelling kunt volgen. We begrijpen dat je vol enthousiasme op je bestelling aan het wachten bent. Wij doen er dan ook alles aan om deze zo snel mogelijk te leveren.

Nogmaals bedankt voor je begrip en je steun! Het allerbeste en een goede gezondheid gewenst.

Team Wants&Needs

Reviews

Irma, Den Haag
7 juli 2021

Heel blij met alle aankopen tot nu toe: van spiegels, kaarsen, poef tot kussens. Een vanmiddag favo-winkels.

Jolanda, Lochem
5 juli 2021

Snelle levering prima service aan de telefoon. Goed geholpen.

Karin, Oss
5 juli 2021

Leuk product! Het product werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Ingeborg, Koewacht
2 juli 2021

Prima!! Hetgeen wat wordt beloofd wordt gedaan!!